Aktütün'deki İlköğretim Okuluda İnternete Kavuştu

Etiketler: , , ,


Aktütün geçenlerde Aktütün Jandarma Karakoluna hain teröristlerce yapılan saldırıda ülke gündemini oldukça meşgul etmişti. Medya bu saldırıyı uzun boylu olarak haber bültenlerinde ve tartışma programlarında ele aldı. Ardından ise Aktütün İlköğretim Okulu gündeme alındı. Aktütün İLköğretim Okulunda öğretmen olmadığı bu nedenlede eğitime başlanılamadığı söylenmişti. Neyse medyada buda çok fazla tartışıldı.

Haberimizin başlığında belirttiğimiz konuya gelirsek, Milli Eğitim Bakanlığı telefon ve internet erişimi götürülemeyen köy ve mezraalardaki okullara, ilçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından uydu üzerinden internet bağlantısı kurma çalışmalarına başlandı. Çalışmalar kapsamında, ilçeye 50 kilometre uzaklıktaki Irak sınırında bulunan Aktütün köyündeki Jandarma Teğmen Nadir Ozan İlköğretim Okulunda uydu sistemli internet bağlantısı oluşturulmuş. Ehh ne diyelim hayırlı olsun!..

Share/Save/Bookmark

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum Yaparken :

1. Türkçe dil bilgisi ve yazım kurallarına dikkat edin.
2. Hakaret içeren yorumlar yapmayın.