2009-1 Atama Dönemine İlişkin Basın Açıklaması

Etiketler: , , , , , , , ,


Milli Eğitim Bakanlığı'nın 2009-1 Atama dönemine ait yapmış olduğu basın açıklaması şu şekildedir...

BASIN AÇIKLAMASI


Bakanlığımıza bağlı resmî eğitim kurumlarının öğretmen ihtiyacını karşılamak amacıyla Eğitim ve Öğretim Hizmetleri Sınıfında 8.285 kadroya, 46 alandan, 2007 ve 2008 KPSSP10 puan üstünlüğü esasına göre ilk atama, hizmet süresi üstünlüğü esasına göre de açıktan ve kurumlar arası atama biçimleriyle, millî sporculardan sınavsız olarak Beden Eğitimi alanına kadrolu öğretmen ataması yapılacaktır.

Aşağıdaki çizelgede atama yapılacak alanlar, alan bazında sınav taban puanları ve kontenjanları belirtilmiştir.

Adaylar, Bakanlığımızın http://personel.meb.gov.tr adresinde yayınlanacak olan 2009-1 Öğretmenlik İçin Başvuru ve Atama Kılavuzu’nda belirtilen şartlara göre 12-20 Şubat 2009 tarihleri arasında internet aracılığıyla başvuruda bulunabileceklerdir. Başvurular, il ya da ilçe millî eğitim müdürlüklerinde oluşturulan başvuru bürolarından herhangi birinde onaylatıldıktan sonra resmî hâle gelecektir. Başvurularda hiçbir gerekçeyle ücret alınmayacaktır. Atamalar, 25 Şubat 2009 tarihinde bilgisayar ortamında gerçekleştirilecek ve aynı gün Bakanlığımız internet sayfalarından duyurulacaktır.

Atama biçimlerine göre kadrolu öğretmenlik için başvuracakların atanacakları alanları, kontenjanları ve taban puanları ekli listede gösterilmiştir.

İlgililere ve görevlilere duyurulur.

05 / 02 / 2009

Necmettin YALÇIN
Millî Eğitim Bakanlığı
Personel Genel Müdürü

2009-1 Döneminde Atama Yapılacak Alanlar ile Başvuruya Esas Olacak Taban Puan ve Kontenjan Listesi

Share/Save/Bookmark

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum Yaparken :

1. Türkçe dil bilgisi ve yazım kurallarına dikkat edin.
2. Hakaret içeren yorumlar yapmayın.