Lise Öğrencilerine Sanal Karne Verilecek

Etiketler: , , , , ,


Milli Eğitim Bakanlığının, öğrencilerle ilgili tüm bilgilerin elektronik ortama alınmasını ve işlemlerin bu şekilde yürütülmesini öngören, velilere çocuklarının durumunu internetten izleme imkanı veren “e-Okul Projesi” ilköğretim okullarından sonra ortaöğretim okullarına da yaygınlaştırılacak.

Bu çerçevede, lise öğrencilerine karneleri yarıyıldan itibaren internet üzerinden verilmeye başlanacak. Öğrenciler sistemden okul ve T.C kimlik numaralarını girerek, karnelerini görebilecek.

“e-Okul Projesi”, velilere çocuklarıyla ilgili okula devam durumu, karne notları gibi verileri izleme olanağı sunmanın yanı sıra öğrencilerin okudukları kitaplardan aldıkları belgelere, haftalık ders programlarından davranış puanlarına tüm bilgilerin elektronik ortama alınmasını, iş ve işlemlerin buradan yürütülmesini öngörüyor.

Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik, “e-Okul Sisteminin Ortaöğretim Okullarında da Uygulanması” konulu genelge yayımladı. Haberin Devamını ntvmsnbc internet sitesinden okuyabilirsiniz!..

Share/Save/Bookmark

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum Yaparken :

1. Türkçe dil bilgisi ve yazım kurallarına dikkat edin.
2. Hakaret içeren yorumlar yapmayın.